HTML

Álmos Bulcsú naplója

Friss topikok

  • emmamam: Höhö... Na, de a te Őd mit kezd majd, a 2 gyönyörű csajsziddal... Illetve azok lovagjaiv... (2012.07.04. 11:09) Variációk egy cumisüvegre
  • dzsu: Egyem meg, a kis sármőr! (2012.06.28. 22:19) Ahova a király is gyalog...
  • Barackbaba: Köszönjük! :) (2012.06.28. 08:46) Egyéves
  • dzsu: Tényleg zabálnivaló, de nagyon. Biztos behoz mindent. :) (2012.04.17. 18:14) Lemaradva
  • dzsu: Bármilyen közhelyesen is hangzik, hihetetlen gyorsan nő! Mindig rácsodálkozom. :) (2012.02.26. 22:55) Képek, képek és képek...

Címkék

10 (1) 11 (1) 12 (1) 12hét (2) 13hét (1) 14hét (1) 15hét (1) 16. (1) 17. (1) 19hét (1) 21 (1) 26 (1) 5 (1) 5. (1) 6. (1) 7. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9 (2) álmos (3) baba (3) babahír (1) babavárás (1) Bulcsú (1) elmélkedés (1) elso (1) eredmény (1) eredmények (1) érzések (5) ezmegamaz (1) fejlődés (11) fiúlány (1) genetikai (1) helyzetjelentés (1) hét (12) időpont (1) ijedtség (1) izgalom (1) kép (5) képek (1) közérzet (1) labor (2) nap (1) név (1) névválasztás (1) oltás (1) orvos (1) Pécs (1) pocak (3) Problémák (1) ruhŕk (1) testvérek (1) trimeszter (1) tünetek (1) UH (3) változások (1) várakozás (2) védőnő (1) videó (1) vizsgálat (3) vizsgálatok (1) zene (1) Címkefelhő

Kisebb és hiperaktív :)

2011.05.18. 08:08 emmamama

Tegnap le kellett mondanom a védőnőt, mert nem volt délelőtt kire hagynom a betegeimet. (Aranyos volt, mert azt mondta, csütörtökön eljön és elhozza a laborbeutalómat - akkor legalább megkérdezem tőle, amit telefonban elfelejtettem: NST-re kell lassan mennem, homályosítson fel, változott-e a rendszer 4 év óta... :))

Délután ismét doktor Vénél voltam, most egyedül, mert apjuk dolgozott és a 17.40-es időpont miatt nem tudott elkísérni, a barátnőm pedig még nem soros. :)

Az orvos mindent a legnagyobb rendben talált. :D (Majd még egy baktériumleoltást csinál valamelyik NST alkalmával, de most nem tartotta fontosnak, mert egyik gyerek se volt koraszülött, feltételezte, hogy most sincs gáz, de azért a vizsgálat nem fog elmaradni.) Álmoson ismét talált érdekességet az UH vizsgálat alatt: most épp a szívét. Többször visszament nézegetni, hogy jajdejóóó, milyen szépen látszanak az erek, az áramlás, meg még a 2 szívfél között születés után valamikor záródó lyuk is (a foramen ovale). Lelkendezett azon is, hogy micsoda mellkasmozgásokat produkál a fiam, többször is elmondta, hogy ez biza az érettség jele. Álmos arcáról most sem sikerült értékelhető képet csinálni, de már nem is számítottam rá. Kaptam ugyan fotót egy pacáról, de nem teszem fel ide, mert felesleges. :) A gyermek előszeretettel rángatta a köldökzsinórt egyébként, ezzel nagy derültséget okozva nekünk. Emellett annyira mozgott, hogy lerúgta a vizsgálófejet is a hasamról többször, de azért minden adatát meg lehetett mérni. 

Mutatta dr. Vé Álmos súlygörbéit, hogy kicsit minden vizsgálat során átlag alatti értékeket mért, de ez nem baj, mert a méretei (combcsont, átmérők) egyébként arányosak és jók. Kábé 3,5 kilósra saccolta a majdani születési súlyát, közöltem vele, hogy nagyon helyes, nem is kell több... Most egyébként 2348 gr-osra "dobta ki" a gép. Mondta, hogy lehet, hogy túlhordom picit, én viszont biztos vagyok benne, hogy nem fogom.

Kérdeztem tőle, mekkora eséllyel megy júniusban szabadságra , de csak a hónap elején utazik el pár napra, úgyhogy úgy döntöttem, hogy akkor nem szülök. Meg még azt is kérdeztem, hogy 3 gátmetszés után mekkora esélye van egy negyediknek , de megnyugtatott, hogy 80 %. Nincs nagyobb esély rá így, mint első szülésnél; attól függ az egész, hogy milyen gyorsan jön a baba (ha gyorsan jön, akkor kell), illetve, milyen állapotban van. Erre is elmesélt egy történetet. :)

Így állunk most.

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://almosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr496071490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flashback. 2011.05.18. 10:51:33

Huhuuu! :):D nagyon nagyon örülök ezeknek a híreknek és már egyre jobban izgulok értetek..:) én is hiperaktív kisbaba voltam,elvileg erőszeretettel ficánkoltam és üldögéltem ott,ahol sose kellet volna.. :D

euphoria. 2011.05.18. 10:54:55

(akkor az én kisbabám is ficánkolós lesz?%rolleyes%) de ez jó emma hogy eldöntöd mikor nem szülsz :D jaj de ez a gátmetszéses izé ez, brrr..

Barackbaba 2011.05.18. 10:56:38

Eup, szinte minden kisbaba ficánkolós, úgyhogy a tiéd is biztosan az lesz, apja ide vagy oda... %mrgreen% ;-) A gátmetszés nem törvényszerű. :) és nem annyira vészes ám... De azért jobb megúszni.

flashback. 2011.05.18. 18:16:38

most látom csak milyen kóddá alakította amit írtam %redface% bocsánat :D

Barackbaba 2011.05.18. 18:51:52

ó, nem baaaj, el tudtam olvasni azért! :)

madárka. 2011.05.18. 20:55:23

Anyukámat túl szorosan varrták össze gátmetszés során, így hetekig nem tudott ülni. Brrr. Álmos majd remélem később is ilyen aktív lesz. Tudom, hogy ez azért okoz néhány nehézséget nektek, de szerintem sokkal jobb így. Én lusta dög voltam! :( :)

Barackbaba 2011.05.19. 08:33:22

Madárka, ez kellemetlen. %confused% Bár a hetekig nehezen ülés azért "normális esetben" bejátszik. Ha Álmos olyan aktív lesz, mint a többiek, elégedett leszek. :)
süti beállítások módosítása