HTML

Álmos Bulcsú naplója

Friss topikok

  • emmamam: Höhö... Na, de a te Őd mit kezd majd, a 2 gyönyörű csajsziddal... Illetve azok lovagjaiv... (2012.07.04. 11:09) Variációk egy cumisüvegre
  • dzsu: Egyem meg, a kis sármőr! (2012.06.28. 22:19) Ahova a király is gyalog...
  • Barackbaba: Köszönjük! :) (2012.06.28. 08:46) Egyéves
  • dzsu: Tényleg zabálnivaló, de nagyon. Biztos behoz mindent. :) (2012.04.17. 18:14) Lemaradva
  • dzsu: Bármilyen közhelyesen is hangzik, hihetetlen gyorsan nő! Mindig rácsodálkozom. :) (2012.02.26. 22:55) Képek, képek és képek...

Címkék

10 (1) 11 (1) 12 (1) 12hét (2) 13hét (1) 14hét (1) 15hét (1) 16. (1) 17. (1) 19hét (1) 21 (1) 26 (1) 5 (1) 5. (1) 6. (1) 7. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9 (2) álmos (3) baba (3) babahír (1) babavárás (1) Bulcsú (1) elmélkedés (1) elso (1) eredmény (1) eredmények (1) érzések (5) ezmegamaz (1) fejlődés (11) fiúlány (1) genetikai (1) helyzetjelentés (1) hét (12) időpont (1) ijedtség (1) izgalom (1) kép (5) képek (1) közérzet (1) labor (2) nap (1) név (1) névválasztás (1) oltás (1) orvos (1) Pécs (1) pocak (3) Problémák (1) ruhŕk (1) testvérek (1) trimeszter (1) tünetek (1) UH (3) változások (1) várakozás (2) védőnő (1) videó (1) vizsgálat (3) vizsgálatok (1) zene (1) Címkefelhő

Bújócska

2011.06.10. 07:38 emmamama

Tegnap a család is elkísért nst-re - volt időszak, amikor megbántam ezt, de ők nem, szerencsére.

Merthogy: fél 8-ra mentünk, de majdnem dél volt, mire hazakeveredtünk.

NST után lesben álltam a folyosón, egy ideig, dr. Vére (és a főorvosi értekezlet végére) várva (közben gyerekeim kiitták az automatából szerintem az összes a kakaót ), de, míg beugrottam a szomszédos ajtó mögé a baktériumleoltásom eredményéért, dr Vé megszökött. Egyenesen a műtőbe ment. Jó ideig tartó fejfalbaverés után végül megoldottuk a várakozás problémáját: én felcaplattam a nagymamámat meglátogatni a baleseti sebészetre, apjuk a gyerekekkel pedig játszóterezni ment. Mire visszaértem, dr Vé is végzett az operációval és az ultrahang-vizsgálónál leledzett; megnézte a papíromat, és kérte, hogy várjak, áramlásmérést szeretne csinálni; emiatt:

(Nem nagyon látszik, de a lényeg: Álmos elmászott az nst-vizsgálat alatt, ezért "elment" a szívhangja is; ráadásul a szünet alatt nem is mozgott - dr. Vé meg akart bizonyosodni arról, hogy Álmos elég vérhez (oxigénhez) jut. Újabb egy órát vártam, dr Vé sűrű elnézéskérések (nem is értettem, hisz az én érdekem, hogy várjak, akármeddig )  közepette UH-val megmérte az áramlást (a köldökzsinór artériában és Álmos agyi artériájában), és mindent a legnagyobb rendben talált.

Hálaégnek.

Amúgy az alsó vonalon a kisebb-nagyobb, kb szabályos időközönként jelentkező kiemelkedések a méhtevékenységet jelzik. (Mondhatjuk jóslófájásoknak is őket, bár ezek még nem fájnak, csak kellemetlenek. Legalábbis a valódi szülési fájdalmakhoz képest. ) Jelentőségük nem sok, hisz az is lehet, hogy a következő nst-n, jövő csütörtökön tök lapos lesz ez a görbe...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://almosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr396071481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kékáfonya 2011.06.10. 08:02:32

Amikor bent feküdtem túlhordással Barnussal nekem akkora fájásokat rajzolt ez a vacak, hogy a szülésznők lelkendeztek, hogy ma gyerek lesz. Ehhez képest napok múlva se lett, úgy kellett kiszedni a világlustáját. :D Nem sokáig várakozol már folyosókon meglátod!

emmamam 2011.06.10. 08:12:02

:D Hát, remélem, hogy a jövő heti nst lesz az utolsó; a 2 hét múlva esedékes már elmarad a szülés miatt. :)
süti beállítások módosítása