HTML

Álmos Bulcsú naplója

Friss topikok

  • emmamam: Höhö... Na, de a te Őd mit kezd majd, a 2 gyönyörű csajsziddal... Illetve azok lovagjaiv... (2012.07.04. 11:09) Variációk egy cumisüvegre
  • dzsu: Egyem meg, a kis sármőr! (2012.06.28. 22:19) Ahova a király is gyalog...
  • Barackbaba: Köszönjük! :) (2012.06.28. 08:46) Egyéves
  • dzsu: Tényleg zabálnivaló, de nagyon. Biztos behoz mindent. :) (2012.04.17. 18:14) Lemaradva
  • dzsu: Bármilyen közhelyesen is hangzik, hihetetlen gyorsan nő! Mindig rácsodálkozom. :) (2012.02.26. 22:55) Képek, képek és képek...

Címkék

10 (1) 11 (1) 12 (1) 12hét (2) 13hét (1) 14hét (1) 15hét (1) 16. (1) 17. (1) 19hét (1) 21 (1) 26 (1) 5 (1) 5. (1) 6. (1) 7. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9 (2) álmos (3) baba (3) babahír (1) babavárás (1) Bulcsú (1) elmélkedés (1) elso (1) eredmény (1) eredmények (1) érzések (5) ezmegamaz (1) fejlődés (11) fiúlány (1) genetikai (1) helyzetjelentés (1) hét (12) időpont (1) ijedtség (1) izgalom (1) kép (5) képek (1) közérzet (1) labor (2) nap (1) név (1) névválasztás (1) oltás (1) orvos (1) Pécs (1) pocak (3) Problémák (1) ruhŕk (1) testvérek (1) trimeszter (1) tünetek (1) UH (3) változások (1) várakozás (2) védőnő (1) videó (1) vizsgálat (3) vizsgálatok (1) zene (1) Címkefelhő

A finisben

2011.06.02. 17:24 emmamama

Ma töltöttük a 37. hetet... És a fél napot a kórházban.

10-re mentem UH-ra, morc nénike a beutalókérés során közölte a mellette ülő még morcabb dokival egyetemben, hogy csináltassam meg a baktériumleoltást. Megnyugtattam őket, hogy dr. Vé beígérte nekem, hogy a vizsgálat megtörténik úgyhogy ne aggódjanak. Az UH-t nem az én orvosom csinálta (hanem egy jóval fiatalabb és kevésbé alapos doki, de a legfontosabbakat persze ő is megnézte); vittem megint CD-t, de cserébe 6 képet bírt felmásolni rá, nem készült 4D-s és mozgókép sem; úgyhogy levontam a konzekvenciákat: vagy akkora már Álmos, hogy nem lehet "fotózni" rendesen (végülis, nem is ez volt a cél); illetve: ennyit számít, hogy az embernek van-e orvosa, avagy nincsen, és ő van-e az ultrahangon, avagy sem. De szó se róla, ezzel a doktorral is elégedett voltam (annak ellenére, hogy alig értettem, mit mond, valószínűleg a fülem mellé állított ventillátor volt ennek oka. ); Álmost 2620 gr-osnak mérte, megjegyezte, hogy kisebb, mint az átlag, de még a normál határon belül van (hálaégnek. Kb 3 kilósnak kellene lennie egyébként ennyi idősen... Nem, nem aggódok, én nem akartam nagy babát... )

Egyébként magzatvíz normális, lepény G2-es (vagyishogy kezd elöregedni, de ez is normális már), és ennyi. Képet nem teszek, mert nincs használható. :)

13-ra volt NST-re időpontom, addig vettem kaját (és a kölkeknek vízipuskát ), és 2 órát ültem az autóban (legalább kiolvastam az aktuális könyvemet). NST-s Editke megint nagyon aranyos volt, jövő hétre is adott időpontot, fél 8-ra kell mennem; előkerítette nekem dr Vét (hívta egyszer, majd még egyszer, azzal, hogy "szegény kismama 9 óta itt van... ", jött is dr. Vé aztán, én meg mentegetőztem; de nem haragudott, sok dolga volt, mondta, még ebédelni sem volt ideje, és ne haragudjak (ÉÉÉÉN???!), etc. etc. Szóval, kölcsönösen szétudvariaskodtuk magunkat. Kenetvétel kipipálva, méhszáj csaknem zárt (C1-es (0-1-0) a C0 helyett), és, "ha bármi van, azonnal jöjjön". Mondtam neki, attól ne féljen... (Bár Árminnál kis híján elkéstem... )

Nos, ennyi "röviden". Továbbra is maradunk várakozó állásponton - érzéseim szerint úgy kb 2,5 hétig. (Aztán majd jól meglepődök... )

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://almosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr306071485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flashback. 2011.06.02. 17:33:24

azt olvastam valahol,hogy ezek a megérzések be szoktak jönni (ha nem tévedek%redface%). nem is merem mondani milyen hamar el fog tellni ez az idő.. nagyon nagyon kiváncsi vagyok a kicsi fiúra :)

Barackbaba 2011.06.02. 17:35:45

aranyos vagy. :) Én is. Leginkább arra, hogy milyen lesz a haja - eddig ugyanis a törpéink csak a hajukban különböztek újszülött korukban. :D

dzsu 2011.06.02. 20:48:25

Jót mosolyogtam ezen a kölcsönös szétudvariaskodáson. :) A végén még pont 20 év lesz Álmos és köztem. :)

P.Kriszti 2011.06.02. 21:37:57

izgalmas napok következnek(:

emmamam 2011.06.02. 22:04:54

dzsu, mikor leszel 20? :D Kriszti, jááájj, ne is mondd! :D (ne tudd meg, mennyire irigyellek... :))

Ildi a szomszédból 2011.06.03. 11:02:50

Ilyen "szétudvariaskodás" elég gyakori volt velem is, amikor még én is 2 heti - havi rendszerességgel jártam dr V-hez :) Ő ilyen :) Az uh-s súlyon meg ne aggódj, már biztos sokszor írtam, hogy Danit dr V. nézte uh-n pár órával születése előtt, akkor ő 3600 grammosnak mérte, erre 4180 grammal született :)))) Gondolom nem az alatt a pár órácska alatt hízott ennyit :D Most már bármikor szülhetsz, érett Álmos baba :))))) Hajrá így a finisben.

emmamam 2011.06.03. 12:58:22

Igen, Ildi, ilyen. :D Emlékszem Danira; hááát, én nem bánnám, ha ez a mérés csak egy picit csalna lefelé, és tényleg nem lenne nagy Álmos... :) Köszi!

Ildi a szomszédból 2011.06.03. 13:51:14

Emma, hátha működik még a bosziság ;) Június 11-én 3340 grammal fog születni Álmos baba :))))))

Barackbaba 2011.06.04. 09:13:44

ÖÖÖ, Ildi, ha kérhetem: júni 13. után jöjjön (akkor Hannáéknak fellépése lesz és ott szeretnék lenni. :D). Mondjuk, jöjjön 14.-én. Elintézed nekem? %lol%

kékáfonya 2011.06.05. 10:55:04

Hát, ez már tényleg a finis. 2 óra a kocsiban??? Azért az elég kemény. UH-ra lehet vinni CD-t? Csak mert az én drága orvosom bezargatott a 19 hetes UH-ra a kórházba, mondván, hogy más is nézze meg legalább egyszer a gyereket, mert eddig csak a magánjában voltam (és nekem ez így tökre megfelelt, nem óhajtottam különösebben se SZTK-s se órházas UH-ra menni, de ez van). Jó tudni, majd én is viszek ezen egyszeri alkalomra CD-t, hátha tesznek rá pár jó fotót. Bár igazából kevés rá az esélyem, a kórházas vizsgálatok nagyon nemtörődöm módon zajlanak.

emmamam 2011.06.05. 11:26:40

Nem volt meleg, jól elvoltam. :D (jó, nem 2 óra volt, csak 1,5. :)) Igen, ezt én is tapasztaltam, ugyanis az áramlásmérés most klasszul elmaradt, pedig a lényeg tán azon lett volna 37 hetesen, nem pedig azon, hogy mekkora a gyerek combcsontja... Namindegy, ők tudják. %confused% Attól is függ, ki vizsgál ugye. Lehet vinni CD-t, 1250 Ft-ért megírják neked, ha szerencséd van, lesz is rajta valami... Nekem a dokim a múltkor nagyon jó képeket és videókat tett fel rá, úgyhogy megérte. Az meg tényleg nem baj, ha több orvos is megnéz. :) Úgy tudom egyébként, 3 kórházi UH kötelező (lett, régen nem volt ilyen).

kékáfonya 2011.06.05. 11:52:51

A dokim 2 kötelező kórházi UH-ról beszélt, de ki kötelez, és mi van, ha nem megyek? Szólt a dokim, hogy Répássy ezt így kitalálta, de én meg tojok rá. 12 hetesen is be kellett volna mennem, nem mentem, jó nekem a nyugis sajátdokis UH ahol mindent megmutatnak és kérdezhetek, és kétszer méri le a tarkóredőt, és apuka is bent van, emberséges és nyugodt az egész. Most egyszer bemegyek a dokim kedvéért, aztán felejtsenek el, vállalom Répássy összes haragját. :)

emmamam 2011.06.05. 12:33:31

Kettő? Na, akkor rosszul tudtam. Nekem se kellett volna mennem egyre se... ;-) Egy hónapja a "babamozi" miatt hívott be a dokim, akkor az asszisztens megkérdezte, adjon-e időpontot a 36 hetes szűrésre, én meg aszontam, adjon. %mrgreen% Hát így.

emmamam 2011.06.05. 12:34:10

jah, a kórházi uhura is bemehet apuka... ;-) de tény, hogy sokkal személytelenebb az egész.

Ildi a szomszédból 2011.06.06. 08:58:03

Emma, a második nap amire ránéztem a naptárban az 14-e volt :) De a 11-e volt az első, azért írtam azt :) De akkor a második megérzésem jöjjön be ;) Szóval akkor hajrá jövő hét kedd!!! :D

emmamam 2011.06.06. 10:51:41

Jó, azzal kiegyeznék. %lol%

dzsu 2011.06.07. 22:07:01

Emma, jövő szerdán. :)
süti beállítások módosítása