HTML

Álmos Bulcsú naplója

Friss topikok

  • emmamam: Höhö... Na, de a te Őd mit kezd majd, a 2 gyönyörű csajsziddal... Illetve azok lovagjaiv... (2012.07.04. 11:09) Variációk egy cumisüvegre
  • dzsu: Egyem meg, a kis sármőr! (2012.06.28. 22:19) Ahova a király is gyalog...
  • Barackbaba: Köszönjük! :) (2012.06.28. 08:46) Egyéves
  • dzsu: Tényleg zabálnivaló, de nagyon. Biztos behoz mindent. :) (2012.04.17. 18:14) Lemaradva
  • dzsu: Bármilyen közhelyesen is hangzik, hihetetlen gyorsan nő! Mindig rácsodálkozom. :) (2012.02.26. 22:55) Képek, képek és képek...

Címkék

10 (1) 11 (1) 12 (1) 12hét (2) 13hét (1) 14hét (1) 15hét (1) 16. (1) 17. (1) 19hét (1) 21 (1) 26 (1) 5 (1) 5. (1) 6. (1) 7. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9 (2) álmos (3) baba (3) babahír (1) babavárás (1) Bulcsú (1) elmélkedés (1) elso (1) eredmény (1) eredmények (1) érzések (5) ezmegamaz (1) fejlődés (11) fiúlány (1) genetikai (1) helyzetjelentés (1) hét (12) időpont (1) ijedtség (1) izgalom (1) kép (5) képek (1) közérzet (1) labor (2) nap (1) név (1) névválasztás (1) oltás (1) orvos (1) Pécs (1) pocak (3) Problémák (1) ruhŕk (1) testvérek (1) trimeszter (1) tünetek (1) UH (3) változások (1) várakozás (2) védőnő (1) videó (1) vizsgálat (3) vizsgálatok (1) zene (1) Címkefelhő

Védőnő, NST, 36. hééét!

2011.05.27. 13:28 emmamama

Védőnőnél ismét minden rendben volt, "csak" 1,5 kilót híztam a 3 hét alatt, a haskörfogatom 1,5 centit nőtt. (Most 101,5. Nem kiló, centi. ) Amúgy, ha így sikerül folytatnom, lehet, "csak" a 70 kilót érem el az elképzelt 80 helyett, ennyi feleslegtől meg azért mégiscsak könnyebb lesz megszabadulni majd. (Ha szerencsém lenne, a szüléssel rögtön lemenne 10 kg, mint eddig, a szülés utáni pár hétben pedig 4-5, mint eddig, és akkor tök jó lenne.) Na, dehát nem ez a lényeg.

Megjött a legújabb laboreredményem is, már nem olyan fényes, mint eddig, mert egyértelműen vérszegény vagyok. De ez sem gáz. 

Túl estünk az első NST-n is, hát, Editke egy élmény volt, akkor is beszélget veled, ha te nem akarod (én akartam :)); mesélte, hogy előző éjjel két ikrest is megcsászároztak, meg volt egy csomó szülés is. Nofene.  

Az NST-m pediglen ilyen lett:

  

Tudom, kínai (annak, aki még nem látott ilyent). Felső sor: magzati szívműködés, középső: magzatmozgások, alsó: méhtevékenység. A szülés során azok a kis kiemelkedések az alsó sorban, valahol az egekben vannak egyébként. Az eredmény amúgy rendben, dr. Vé szignózta is és ráfirkantotta, hogy "reaktív", merthogy ezt így kell állítólag. :D

Jövő csütörtökön újabb szeánsz, egy UH-val egybekötve - vélhetően ez lesz az utolsó ultrahang... Viszont az egész napomat e vizsgálatoknak köszönhetően a kórházban töltöm majd.

Tegnap betöltöttem a 36. hetet, ennek örömére lecsökkentettem a magnézium-adagomat is.

Jóakaróim pedig jelezték, hogy nem húzom még négy hétig, mert ez látszik az arcomon... Felhomályosítottam őket, hogy az én amúgy se baba arcom már hónapokkal a szülés előtt eltorzul, és nyugodjanak meg, ki fogom húzni a végéig... Vagy legalábbis pár nappal 23-a előttig.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://almosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr36071487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata... 2011.05.27. 17:04:29

Én is állandóan vérszegény voltam:( még most is%rolleyes% Kitartás,mindjárt elrepül ez a pár hét :)

emmamam 2011.05.27. 17:48:55

Egyébként én is, ezért is csodálkoztam, hogy eddig, a terhességem alatt jó volt a vérképem... :) Köszi!

kékáfonya 2011.05.27. 22:46:22

Az arcodon??? :O Úgy egyébként is idegesítenek a népi megfigyelések a terhességgel, gyerek nemével és külső-belső tulajdonságaival kapcsolatban, de hogy látszik az arcodon??? Vannak bunkók (nekem úgyse mernek ilyet mondani :D ).

emmamam 2011.05.28. 17:13:53

Nem, ez tény, hogy az ember arca, meg szája széle gyakran eltorzul a végére, gondolom egyébként, hogy a víztől. Kinek jobban, kinek kevésbé, kinek meg egyáltalán nem. (Jószándékból mondta egyébként, gondolom, bíztatásból, de már annyian mondták, hogy unom. :D) jah, a csúcsos has-nemtoménmilyen has elmélettől én is a falra másznék, azt is mondogatták, hogy látszik a hasamról, hogy fiú, én meg mondogattam, hogy a lányomnál tökugyanilyen hasam volt... %mrgreen%

madárka. 2011.05.29. 22:13:32

Hát remélem - nem akarok gonoszkodni -, hogy hamarosan szülni fogsz. :) Ilyenkor a melegben lehet a legrosszabb. Nekem a vízzel bajom lesz. Már most eresedik a lábam, vagyis sokat fáj. :( És ilyen kék néhol...

emmamam 2011.05.30. 07:57:42

Az nem jó, madárka, az én lábam is visszeres "fiatal" %mrgreen% korom óta, ezt mondani kell majd, beírják a kiskönyvedbe és odafigyelnek rá. A víz ettől szerintem nem függ - aztán lehet, hogy mégis... Nagyobb vértömeget kell megmozgatnia a szívnek és nem mindenkinél bírja egyformán. Én anyumtól örököltem ezt a vizesedéses cuccot, meg az unokatestvéreim is az ő anyukájuktól, és az ízületeink se a legremekebbek... És ezek a nyavalyák ilyenkor hatványozottan megjelennek úgy tűnik.

Mata Hari 2011.06.01. 07:15:46

Sokat gondolok rád és beszélgettünk Timi hugommal, ő az ötödik családját várja, most 12 hetes.. ..de inkább ilyen élménycsere.. 4 hét.. szerintem gyorsan elment az idő.. így a vége felé meg hááát.. az is lemegy.. :) Kitartás! Az arcod úgy is visszasimul,, és biztos vagyok abban is, hogy amit Thaliánál olvastam, Te is fogsz majd felvenni olyan csini kis rucit, mint nála a képen! :)

Barackbaba 2011.06.01. 07:21:05

Jujj, nagyon irigylem (már most %mrgreen%) a húgodat és örülök nekik nagyon! :D És köszi a bíztatást! :D
süti beállítások módosítása