HTML

Álmos Bulcsú naplója

Friss topikok

  • emmamam: Höhö... Na, de a te Őd mit kezd majd, a 2 gyönyörű csajsziddal... Illetve azok lovagjaiv... (2012.07.04. 11:09) Variációk egy cumisüvegre
  • dzsu: Egyem meg, a kis sármőr! (2012.06.28. 22:19) Ahova a király is gyalog...
  • Barackbaba: Köszönjük! :) (2012.06.28. 08:46) Egyéves
  • dzsu: Tényleg zabálnivaló, de nagyon. Biztos behoz mindent. :) (2012.04.17. 18:14) Lemaradva
  • dzsu: Bármilyen közhelyesen is hangzik, hihetetlen gyorsan nő! Mindig rácsodálkozom. :) (2012.02.26. 22:55) Képek, képek és képek...

Címkék

10 (1) 11 (1) 12 (1) 12hét (2) 13hét (1) 14hét (1) 15hét (1) 16. (1) 17. (1) 19hét (1) 21 (1) 26 (1) 5 (1) 5. (1) 6. (1) 7. (1) 7.hét (1) 8. (1) 9 (2) álmos (3) baba (3) babahír (1) babavárás (1) Bulcsú (1) elmélkedés (1) elso (1) eredmény (1) eredmények (1) érzések (5) ezmegamaz (1) fejlődés (11) fiúlány (1) genetikai (1) helyzetjelentés (1) hét (12) időpont (1) ijedtség (1) izgalom (1) kép (5) képek (1) közérzet (1) labor (2) nap (1) név (1) névválasztás (1) oltás (1) orvos (1) Pécs (1) pocak (3) Problémák (1) ruhŕk (1) testvérek (1) trimeszter (1) tünetek (1) UH (3) változások (1) várakozás (2) védőnő (1) videó (1) vizsgálat (3) vizsgálatok (1) zene (1) Címkefelhő

Hogy neve legyen...

2010.11.08. 18:16 emmamama

Névmániás vagyok, ha valaki még nem tudná... Úgyhogy leendő gyermekünk nevén már akkor gondolkodtam, mikor ő még sehol sem volt. Aztán, mióta ő valóság, apja elé folyamatosan sorakoztatom a kiötletelt neveket; unja már biztosan, továbbá, ami korábban még tetszett neki, arról kiderült legutóbb, hogy mégsem lesz jó... Hunort szeretett volna, én meg nagyon nem. Ma délelőtt, gondoltam, meglepem egy kompromisszumos megoldással, magyar eredetű nevekkel, de olyanokkal, amik nekem is tetszenek.(Mondván, jó lenne már választani, mert nem szeretném a továbbiakban szimplán kistesónak hívni a kistesót... :))

Nehéz meló volt kiválasztani a néhány esélyest...

Végül, a vezetéknév figyelembe vételével (amihez igen nehéz nemhogy magyar eredetű nevet, de egyáltalán nevet választani ) csak beleszerelmesedtem ezekbe: 

VÍTA CSENDE (ez a lánynév )

ÁLMOS BULCSÚ (ez meg a fiú )

Délután apjuk orra alá dugtam a cetlit a nevekkel, a fiúnév egyből bejött neki, a lánynevet még ízlelgeti... Azt mondta, attól fél, nem fogja tudni megjegyezni... Időről-időre idejön a cetlihez, mosolyog, nézegeti a neveket. (Méghogy nem romantikus lélek )

 

13 komment

Címkék: névválasztás

A bejegyzés trackback címe:

https://almosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr336071556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euphoria. 2010.11.08. 18:21:38

a lány neveket még életemben nem hallottam de tetszenek! (Az én szegény lányom Anasztázia és a fiam Simon lesz :)) azt hiszem.. de még majd változik

Emma 2010.11.08. 18:26:14

Anasztázia? Mint a hercegnő? :D Ezek sem gyakori nevek, a Simon nekem is tetszik. A Csendét már hallottam, de a Vítát még én sem... De egyből megtetszett, és azt jelenti, Élet. :D A Csende pedig a csend szóból származik. A fiúnevek pedig történelmi nevek. :)

euphoria. 2010.11.08. 19:01:38

anasztázia névnek hosszú története van %redface% és muszáj egy emlék miatt így neveznem.. egyszer majd.. :) Dolce Víta ?%rolleyes% Igen tudom, hogy a fiú nevek történelmi nevek :) A Kende fiú név tetszik még nekem nagyon az olyan olyan aranyos. A húgomat úgy hívják, hogy Kira (rövid i-vel) én neveztem el anyuék mondták o.o

Barackbaba 2010.11.08. 20:02:32

Tudom, hogy tudod, csak leírtam a logikámat. Már, ha van benne egyáltalán. %lol% A Kira, Míra nekem is nagyon tetszik, de nagyon sok van az ismerőseink gyerekei között... Dolce Víta, jah... %mrgreen% Nem is értem amúgy, magyar eredetű nevek között volt, de latin eredetű, onnan vettük át - ennyi erővel viszont... :D Gondolom, máshol nem használják névként. Vagy nem tudom. Kíváncsi vagyok/leszek majd az Anasztázia történetére, ha majd egyszer elmeséled... :)

Selyem 2010.11.08. 21:00:56

Hát te hogy én hogy örülök! Még csak most olvasom (tudom, tudom, el vagyok maradva), de szívből és még annál is jobban örülök nektek!

euphoria. 2010.11.08. 21:02:55

hát, csak nekem hosszú a története, de ide röviden is le tudom írni. Egy szép nap, az egyik volt osztálytársammal sétáltam hazafelé a megszokott utunkon.. Amikor egy idős.. nagyon idős sötét bőrű néni, megfogta a kezemet és jósolt nekem.. persze önszántából, és azt mondta , hogy Nekünk .. vagyis nekem és akivel voltam(a legjobb fiúbarátom Volt akkor még..%cry%) fog születni 3 gyerekünk két fiú és egy lány.. és a lánynak Anasztázia lesz a neve.. az egyik fiúnak pedig Ármándó.. a másik fiú nevét nem mondta el.. csak kitartotta a kezét és mondta hogy mennyi pénzt adunk neki a jóslásért %eek%.. Mellesleg a kedvenc disney mesém az Anasztázia volt és lesz is mindig, úgy hogy nem sokat tévedett.. Persze a Roli ki is nevetett hogy ilyen nevet szeretnék gyerekemnek, és mondtam hogy ha nevet változtatnék akkor én is Anasztázia lennék.. és ezzel elszórakozgattunk.. ilyesmi a története.. :).. A Simont pedig egy filmben láttam azt hiszem az Árvaházban.. ahol Szimón-nak ejtik. Akkor szerettem bele, a névbe és a kisfiúba akinek ez a neve.

Barackbaba 2010.11.08. 21:15:56

Ármándó... Vííí.... %lol% Ez aranyos kis történet, az Anasztázia egyébként nem rossz név egyáltalán. :) Selyem, én is örülök, hogy itt voltál... :)

euphoria. 2010.11.08. 21:35:38

meg azt is elképzeltem már nem egyszer, hogy ha fiam lesz Roland lesz.. és egyszer majd véletlen összefutok a Rolival és bemutatom neki a fiamat, és rájön majd hogy miért is neveztem így. és egymásra találunk. szeretem néha a naív gondolataimat :)

Emma 2010.11.09. 07:28:50

ez szép gondolat. :D De mi lesz a gyerkőc apjával? :D :D

euphoria. 2010.11.09. 09:18:40

ezért csak naív gondolat, mert a másik felébe nem gondoltam bele %redface%

Ildi 2010.11.09. 12:12:22

A Víta nevet már hallottam, még egy régebbi Kismama újságban követték végig három kismama terhességét, és az egyik csajnak lett Víta a kislánya :) A másik lánya Málna.
süti beállítások módosítása